Geng makcik kerepot ^_^

:: kompas ::

kiri ke kanan ?? depan ke belakang ?? utara ke selatan ?? ye atau tidak ?? penim tol la .. xtaw nop pilih yg mana .. susah tol bila berada di tengah-tengah simpang ni ... dop taw nop pilih yg mana ... betol kata owang ,, sangat susah bila perlu wat keputusan .. ibarat ditelan mati emak ,, diluah mati bapak ...

kalau t'silap buat keputusan ,, abis lah ... ibarat tersilap pilih simpang .. sesat la jawapannya ... nak b'patah balik ,, jauh tu ... wasenya aku perlukan ' kompas ' tuk pilih arah yg betol ... tak ada la aku sesat sowang-sowang nanti ...

wasenya ini lah saat yg paling payah ... kena pilih ni ... terus kan or berhenti ?? tnggl wape bln je lg nop abis sem ni ... aduyai ... ye atau tidop ni ... nop tunggu or nop tinggalkan je ni ... nop amik ke tak ni ... banyop tol simpang ni ... kompas or kompas !!!



8 comments:

My SweetPea said...

Solat isthikharah.,..minta petunjuk...:)

Lai Qma said...

pndang khadpan..

xp0n,j0m ek0t lai jep..hahahaha (jgn ek0t)

gud luck final sem,phtu mkn nsi myk kak nana..hihi :P

makcik kerepot said...

my sweetpea : hehe .. thanks ... insyaALLAH ..

makcik kerepot said...

lai qma : hahaha ... xyah pandang belakang ke ?? lau nop memotong mcm mn ?? hehehe ..
owos ,, wase nye makan nasi minyak lai lu ni .. sbb ada bau dowh ni .. hahaha

Fahmi Raazali said...

yg ni apa cerita ya... :-)

pilih yg mana dirasakan terbaik...

Lai Qma said...

h0 la pami..kite kne bijak mmilih..kan macik kep0t kan..

makcik kerepot said...

hehehe ... yup fahmi ..
insyaALLAH nana akan pilih yg terbaek .. hehehe ... thanks fahmi

makcik kerepot said...

lai qma : hahaha ... mustilah adik kerepot ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...