Geng makcik kerepot ^_^

:: i'm a nurse ::














"ye ... saya seorang student nursing ... saya pelajar semester akhir ... semester ini saya praktikal di wad 7 ... berdebar pulop wasenye ... tak tahu lah,, apa yang akan saya lalui nanti ... tapi saya sudah bersedia .. insyaAllah,, saya akan buat yang terbaik ..."

hehehe ... lakonan je tu ... sejak bila plop la,, bertukar bidang .. neway terima kasih kepada penaja pakaian ... saje je nop try test ... hehehe ... ye la,, selalu sangat owang tegur " awk ni budop nursing kan " .. " adik ni,, budop kusza kan .. amik kos nursing kan " .. adakah muka saya nampak seperti budop nursing ?? hahaha,, apa lagi .. inilah akibatnya daripada statement-statement mereka itu ... pa pe pom,, soronok jugop jadi " budop nursing " tuk 1 malam .. hehehe .. dapat jugop wase jadi budop nursing ni .. dan yang paling penting dapat jugop pakai uniform ni ... hehehe .. dowh le warna purple ... saya sangat suka purple ... hahaha ,, tapi sesuai ke nanato jadi seowang nurse ?? ngee~~

4 comments:

Lai Qma said...

eh3..
stdent nurse unisza batch bpe neh..
hahaha

makcik kerepot said...

hahahaha ...
sama bacth ngn kamu le ..
kita kan classmate .. hahaha

Lai Qma said...

ye d0p..
uh pasai pa sye d0p knl anda..
tidak3!!!!!

makcik kerepot said...

hahaha ..
ye r ..
kamu dop kenal saya ,,
sebab kita lain group ..
kamu group a ..
saya group b ..
hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...